Torsdag 29/4

Har tyvär inte haft lust att uppdaterat...det har hänt nåt ganska tråkigt :(.
kan berätta vad jag har gjort dem här dagarna :).vaknaaa genom att Claudia messa mig och stressa mig för att möta henne i hallunda C så jag gick upp dusha så snabbt som möjligt och sen fixa mig men hann ändå inte gå ända ner för hon hade handlat klart.. fett synd.
Sen sms Ninni mig om vi skulle träffas chillade hos Claudia medans Ninni va på väg till mig.
När ninni messa att hon va här gick jag ner till henne sen gick vi ut för att prata om massor me saker som jag inte kommer att ta upp här lite priva måste det ju vara...
Aja där efter blev vi hungriga så vi gick ner till grillen i hallunda bästa kebaben meeeeeen neeeeeeej vi åt aldrig där  för en anledning ASG...Så vi gick mot norsborg och käka kebab Skiiiit äcklig kebab dem har där plus man får så lite eller aa vi blev iallfall inte mätta efter kebaben beställde vi en 90 g :D men den käkade vi på vägen till Hallunda för det va pinsamt att sitta där i kebaben efter som han som stod där kolla skit konstigt bara för vi skulle äta mer hahhaha aja inte undrar på

Kommentarer
Postat av: julia

gooott med hamburgare! :D

2010-05-03 @ 14:04:10
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0