30/4-2010

fredags hände inte så mycket drog till skärholmen och möte upp Tyare vi gick runt och prata om massor med saker..Sen drog vi hem till vårberg. När vi kom ditt så gick vi och la oss i sängen för att fortsätta prata medan jag också tjatade på att jag ville gå ner och äta eftersom ingen skulle laga någon mat hemma.men hon var inte hungrig så fick vänta nästan två timmar men då var det typ försent för Patrick hade planerat att vi skulle dra till hans pappa men jag ville ju äta men Tyare,Zayda och Patrick orkade inte vänta tills jag skulle käka där nere så jag fick ta med mig det och äta det på vägen till deras pappa.Så fort vi satt oss tog Patrick ut maten från påsen skit snabbt så att han fick lite mat olja på byxorna som jag gav honom till födelsedags present aja det händer så när man är en gam!!han åt från mig som vanligt och innan frågade jag om han ville ha men han sa nej orka :D aja så vi satt och käka på vägen.När vi kom ditt så satt vi oss en stund sen drog vi till majbrasan Som va skit tråkig!!!Sen drog vi tbx fikade sen blev det lite för sent så jag och min älskling drog hem.
sitter och käkar china mat på vägen till patricks pappa,fast min älskling sitter och gamar i sig maten.
Skiiit söööt katt ögonen dödar
mmm va gott
TYARE GAMAR :D
Fomeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0