2maj

Blääää vakna skit seg idag. vakna sen gick och la mig bredvid Patrick vid soffan där han satt och kolla på filmen han inte hann och se igår eftersom han somna så jag satt där och kollade på den igen...sen drog min pappa med hans mamma och syskonen till stan.Medans vi logg i soffan helt lata vi gjorde faktisk inte så mycket sen vid typ kl 14 så sa Patrick att han skulle börja laga mat så jag gick in i duschen och duscha snabbt sen gjorde jag salad med mycket citron mmmmmm :D..sen när maten var klar så satt vi oss och käkade :D...Där efter fick jag diska som vanligt sen la vi oss i soffan igen skit mätta muuuuuuuuahahaha :Daja sen vid kl 17 så kom dem andra hem.och nu är jag här hemma i hallunda och har tråkigt och saknar min älskling.
Gam? jag vet :D
och efter rätt fick jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0