Twilight =)

Filmatiseringarna av Stephanie Meyers böcker. De handlar om tonårstjejen Bella swan som blir förälskad i vampyren Edward Cullen.När jag såg den första gången blev jag helt inne i filmen asså den är verkligen bra och man blir så nyfiken på slutet men vilken tur att andra delen kommer ut på bio Den 20 november (NEW MOON). Självklart ska jag se den då den är så fantastisk bra. Så ni som inte visste det så är det biopremiär den 20 november

Första boken heter- Om jag kunde drömma den handlar om 17 åriga Bella som flyttar från sin mamma i soliga Phoenix till sin pappa i molniga Forks. Hon förväntar sig ett trist liv i den lilla staden tillsammans med sin pappa hon hade inte varit där på länge. Men sedan träffar hon Edward Cullen i skolan som hon börjar på. Bella inser ganska snart att han och hans familj inte är som alla andra.Eftersom Edward räddade hennes liv .Edward är nämligen omänsligt stark, snabb, vacker, kall och blek. Men medans hon försöker lista ut vad han är blir hon djupt förälskad i honom.Och hon förstog inte hur en människa kan vara så snabb. Vilket inte är så bra eftersom han är en livsfarlig vampyr. Men han har också förälskat sig i henne.





Kommentarer
Postat av: Mirlinda

tack så jättemycket sötis! :D vad glad jag blir. Jag kan göra mitt aldra bästa för att hjälpa dig med allt jag kan om design om du skulle vilja :D, jag rekomenterar också PETRA http://pey.blogg.se hon är jätteduktigt :D. många kramar

2009-09-03 @ 21:06:12
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: claudia arden

ärligt keffy, du med dina chickflick filmer o böcker, haha:)



jag ska köpa SuperStar igen, så vi kan kolla den:D

2009-09-03 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0