Torsdag :)

Dagen började med att jag ringde upp till jobbet där jag sommar jobbade, för att få en tid för att lämna in mina betyg, så jag åkte dit för att jag skulle vara där 11.00.Jag lämnade in mitt betyg sedan ringde jag upp min älskling för att kolla om han hade slutat efter som han ändå var inne i stan men det hade han inte så jag åkte hem.
På vägen hem ringde jag mormor för att träffa henne så vi mötes i hallunda :)..Innan det så åkte jag hem för att hämta ett papper därpå ringde min Kill kompis mig Martin,han ville ta en cigg med mig så han åkte hem till mig så satt vi i hans bil och pratade.Därefter ringde mormor mig och sa att hon väntade på mig i hallunda, Så Martin va så snäll och åkte och lämna mig med bilen. Sedan bestämde jag mig för att bjuda mormor på käk så vi gick till världen godaset Kebab house i hallunda :D..Efter att vi hade ätit klart gick vi runt i Centrum sen så gick jag hem för att öppna dörren till mina två små syskon som inte hade nycklar med sig (typiskt) . Och nu sitter jag här med broshan och pratar lite vi ska hem till pappa snart :).Och så ska jag träffa min älskling :D //Love muahhhhhh



Kommentarer
Postat av: shake

fina bilder =)

2009-09-03 @ 23:53:53
URL: http://shakei.blogg.se/
Postat av: Nadia

tack :D

2009-09-04 @ 00:04:14
URL: http://ladynadia.blogg.se/
Postat av: hemlig beudrare ;)

så söt du är pussar

2009-09-04 @ 15:02:46
Postat av: Chilenito

snygga läppar ;)

2009-09-04 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0