Tisdag :)

Idag har det varit en seg dag för mig iallfall :/. Jag vaknade ganska sent var så trött på morgonen ville abra ligga kvar i sängen hela dagen men det gick inte för jag skulle upp och städa och så :).. Jag har vart hos grannen och fikat med henne sen vid 17 så ringde min moster mig och sa att mormor hade skurit sig med en kniv i benet när hon skulle fixa till flyttkartongerna och hon hade börjat blöda mycket så jag var tvungen att åka hem till henne för att kolla om det var något allvarligt men när jag väl kom fram dit så hade det slutat blöda lite och det var inte så farigt men hon hade jätte blå märke runt så jag desifektera av såret hon hade och la till ett plåster hihihhi :P... Sen så åkte jag tillbaks hem och när jag väl kom hem sa mamma att jag skulle på föräldrar möte Usch va jobbigt tänkte jag på en gång,så jag ringde upp grannen och fråga ifall hon ville följa me så hon sa aja jag fäljer väl me hahah:) när vi väl kom dit så skulle vi samlas alla i matsalen och så pratade dem ca en halv timme skiiiiit tråkigt ville bara därifrån sen därefter skulle vi alla gå in i barnens klass rum för de skulle prata där me alla som hade barnen som går på årsk 1 där snackade dem i 1 timme om så onädiga saker som man redan hade hört lixsom flera gånger tidigare. Där efter mötet så gick vi hem vi fick inte ens något fika haha.Och så drog vi hem till grannen och spelade lite spel. Sen såg vi att idol började idag så vi satt och kollade på idaol och garvade. Jaaa det finns inte så mycket mer jag gjorde idag iallfall rätt borring var det :).Så nu sitter jag här och kollar lite på nyheter :) Och sedan ska jag lägga mig för att vakna pigg och glad :) Och längtar bara på att få träffa min älskling imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0