Sommar 09


Sommaren 2009

Hela sommaren som varit har jag bara varit med min pojkvän har sovit hos honom hela 2månaderna av sommaren vi har haft det jätte roligt tillsammans och har även gjort roliga saker tillsammans. vi har varit på Gröna Lund med Alex och Tyare och så har vi varit på bio väldigt många gånger ska jag säga er :D.På en dag var vi och såg två filmer. Det är rekord att jag har varit så många gånger på bio som jag har gjort den här sommaren med min älskling.Den här sommaren så har det varit en lyckad sommar jag har varit med min Älskling och Tyare och Alex blev tillsammans efter att dem har typ varit på g i 2 år :D. Är jätte glad för dem två. = )Där bjuder jag en bild på Alex och Tyare =) Lycka till


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha dom är söta

2009-09-03 @ 14:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0