Piff & Puff


Jag och Suzan i dag ( Skolan )

Då var det fredag igen, det är nästan otäckt vad snabbt veckorna går har inte kunat skriva något förren just idag. Har haft en väldigt jobbig vecka,haft två prov och massor med stora uppgifter att göra,så det har taggit all min tid.Idag var det omöjligt att komma upp min tjej kompis ringde mig på men jag vägrade liksom att gå upp en timme senare smsar jag henne och skrev att vi hade försovit oss liksom hur rolig får man va,jag hade glömt bort att hon hade ringt upp mig på morgonen men neeej jag somnade om igen.Jag gick upp kläde på mig och gick och sminka mig sen var det dags att gå,jag kollade om jag hade mitt busskort var där men det var den inte och den brukar alltid vara där så jag måste ha tappat bort den jag blev irriterad på allt och alla. Så jag hoppas att nån är snäll och lämnar tillbaka den om personen hittar den fast det är inte alltid man brukar få sitt busskort tillbaks. Vilken tur att jag hade min bussremsa så åkte jag till skolan träffade Suzan som satt vid datasalen och pluggade, hon var inte alls glad idag hon var sne på alla HAHA, hon var väldigt trött. Så vi satt där i datasalen och skulle göra klar vår redovisning som vi redovisade idag, Efter ett tag blev vi klara. Hon bästämde sig för att sova en stund men det gick inte för jag höll på störa henne hela tiden,tiden rann och vi glömde bort tiden och vår lektion hade redan börjat så vi blev 20 minuter försenade. Suzan gjorde sin fjärde omprovstillfälle så jag hoppas det gick bra för henne den här gången så att hon inte behöver göra den en gång till.För då skulle det bli överdrivet mycket=) ta inte åt dig gumman men jag säger saningen:D.HAHA skojar bara..efter den lektionen var det lunch ( Korv med bröd) helt fattigt. efteråt var det vår sista lektion (Religion) där vi redovisade det gick bra vi fick lyssna de andra grupperna också så det var väldigt lärorikt. vid 20 över 13 slutade vår lektion,Jag och Suzan hade bestämt oss för att  "PLUGGA" nere i data salen. Tyvär gick det inte som vi hade planerat=). jag gick in i Youtube och lyssnade på DANJAH-My love en skit bra låt som jag hittade i förrigår,så jag var bara tvungen att visa min kompis hon gillade låten och det var vårt "PLUGGANDE", vi lyssnade på hans musik istället helt in love Suzii blev asså=). Och som ni ska veta ska suzi alltid "tvinga" mig gå me henne överallt=),så vi åkte till skärholmen där hon bara skulle beställa tid til frisören Förstår ni Hon tog med mig bara för det HAHA..men sen stannade vi en stund,sen åkte jag till min mormor med mina små bröder, vi åt sen gick jag och la mig i hennes säng och somnade.Efter tre timmar vaknade jag upp och efter en stund åkte jag hem och nu sitter jag här lyssnar på Danjah ass bra låtar han gör och skriver min tråkiga dag=).och smsar med Råttan( suzan). Det bästa som har hänt idag är att min Tjej kompis Ninni har fixat så att jag kan gå på prövning i hennes jobb,så jag hoppas det går
bra för mig imorrn.


Kommentarer
Postat av: salar

hej!



Kan du ge mig suzans msn eller facebook. Jag e killen som träffade henne i solnahallen på den kurdiska festen igår

2010-09-19 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0