Onsdag

Idag så vaknade jag vid 10 tiden för  att hämta mina betyg jag inte hade fått, så att jag kan börja jobba,så jag hoppas jag får jobb där jag sommar jobbade i svedmyra som undersköterska väldigt trevligt ställe. På vägen till skolan träffade jag min Kusin Alexis han var också på väg till sin gammla skola.Så när jag väl kom till skolan så träffade jag min gamla lärare så han fick hjälpa mig för att få mina betyg.Därefter fick ajg vänta 10 miuter på att jag skulle få dem därefter ringde ja upp Alexis för för att möta honom så att vi kunnde åka hem tillsammans,när vi väl var på väg var Tyare och hennes tjej kompisar för dem skulle också till tunelbannan så vi gick alla tillsammans sen så ringde min Älskling mig och sa att jag skulle vänta på honom vid liljeholmens tunelbanna så jag och Alexis väntade på honom.Idag har ajg och min älskling fyllt redan 1 veckas förlovning det har gått så snabt tycker jag =). Så vi väntade på honom vid perongen. Vi var med varandra kanske en halv timme för sedan skulle han gå och gymma.Så jag och Alexis åkte hem till mig här i hallunda, och nu sitter vi här i mitt rum och kollar på

 




(Lilja 4-ever) en väldigt sorlig film ni som inte har sett den så handlar det om en tjej som bor på ett fattig förort,hennes ända vän är pojken Volodja hennes mamma flyttar till USA och lämnar Lilja ensam i det fattiga förorten då hon bor själv,hon och hennes kompis fantasierar om ett bra liv om massor med saker. En dag drar hon på krogen själv för att få pengar av gubbar ifall ni förstår.Och där träffar hon en Kille som hon blir förälskad i,dem börjar gå ut mer och mer och så säger han att hon kan flytta med honom hit till sverige och akn få jobb och ett mycket bättre liv.När hon väl kommer hit till sverige blir hon inlåst i en lägenhet för att prostituera sig hon förstog inget förr än killen börja hämta massor med gubbar som hon skulle ligga med och få betald hon höll på så i några veckor hon fick nog och bestämde sig för att fly till slut gav hon upp och kastade sig ner från en bro. Den är väldigt bra och sorlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0