OMG vissa tjejer förstår jag mig inte på !!

Jag har varit inne och kollat lite på bloggar och så kom jag in på någons blogg och där vissade den här tjejen säg naken? vad är det som håller på att hända med tjejerna nu kom igen har ni inte respekt för er själva eller? vad är frågan om. Sen går ni runt och klagar på att vissa blir våldtagna?.Förstår ni inte att hela världen äckliga gubbar kollar just på eraa bloggar.?? vad tänker ni med?Är ni så beroende av vad folk tycker om er, bara för att ni vissar ere rumpor och bröst och allt annat jag såg på dem här bloggen tror ni verkligen att killar tycker om er för hur ni ser ut? seriöst? VAD TÄNKER NI MED????Killar tycker bara att ni är billiga är det bara för uppmärksamheten ni gör så här, tänker ni inte att det finns andra sätt att få uppmärksamheten? måste ni hålla på vissa er nakna inför flera människor för att ni ska känna er snygga/sexiga allvar vad tänker ni med? Ni har ingen respekt alls för er själva!!!!.Inte undrar på varför 13/14 åringar går runt med värsta push up och tror att det är helt normalt och se billig ut?










Kommentarer
Postat av: Louise

Riktigt bra blogginlägg. Tjejer måste verkligen börja öppna upp ögonen!!

2009-09-03 @ 23:49:31
Postat av: Bästa

Skön du är bra inlägg

2009-09-04 @ 15:04:34
Postat av: Mikael

U go girl thats true :D

2009-09-04 @ 21:32:16
Postat av: Paulina

Tyvär så får inte tjejer tillräkligt med uppmärksamget så dom måste äkla sig på deta sättet... Dom kommer inte förstå elr få mer respekt för sig själva förens det händer dom något.

tyvär så är det nya samhället så.. ;) Finns inget man kan göra ..

2009-09-08 @ 14:41:09
URL: http://paulinalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0