Ny blogg :)

Jag heter Nadja är 19  år gammal fyller 20 år nu i maj. Jag bor hos mamma med mina tre små bröder ,bor me pappa varannan helg där jag har yttligare en lilla syster( Stephanie) samt hans sambo och hennes tre barn . Jag går i gymnasiet sista året nu ( Omvårdnads programmet ) längtar tills jag tar studenten nu 5 juni 09 =), sedan ska jag forsätta plugga såklart. Mina intressen är att rita, skriva, ta det lungt,gå ut och shoppa, vara med vännerna och pojkvännen. Bloggen är uppbyggd på mina personliga tankar och åsikter, uppdaterar dagligen om vad som händer i mitt vardags liv och i min lilla kärleks värld.

Då vart det bara att börja blogga igen. Har inte haft tid att blogga på de senaste månaderna så bestämde mig för att göra en ny. Jag har väldigt mycket att berätta :)..Det jag berättade sist var att min vän skulle fixa ett jobb åt mig i Heron city, Jag fick jobbet men sedan var jag tvungen att sluta efter en månad pga att jag hade mycket plugg efter som jag gick sista året, Så jag engagerade mig åt mina studier.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0