Mösspåtaggning


Mösspåtaggning!!
i min klass var vi bara tjejer man kanske förstår det efter som det är (Omvårdnadsprogrammet). Så vi planerade att ha en picknick innan vi skulle in till skolan då vår rektor och vård lärare skulle hålla tal och säga till oss att vi fick ta på oss våra student mössor. Vi hade det jätte mysigt som vanligt var jag och Suzan försenade.Men när vi kom ditt så att tjejerna och drack vin vid FRUKT PARKEN i liljeholmen och dr satt vi och ahde det myss pyss :D..vi tog bilder också som jag ska ha här på bloggen så att ni kan se dem.



Kommentarer
Postat av: salar

Hej



Nadia, skulle du kunna ge mig Suzans nummer tack.

2010-09-22 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0