Min Student dag :D

Jag har även taggit studenten (5juni 2009),
Min student dag kom jag och min Kompis försenade för att vi höll på att fixa oss :).(pinsamt) men men det hände inte så mycket med det sedan gick vi in i klass rummet vi hade redan druckit på vägen ditt så vi var lite luliga kan man säga, sedan körde lärarna sina tal bla blaa sen spang vi ut,sedan åkte vi runt hela stan jag blev så hess den dagen kunnde knappt prata sedan :D.Efter åkandet åkte jag hem med min pojkvän,kussinen Madde, Min bästis Tyare och med min bror Alex hem till mig för mamma hade ordnat en liten fest till mig men jag var så trött att jag ville bara gå och lägga mig hade varit uppe nästan hela natten hade bara kunnat sova 2 timmar och då blir man väldigt trött. Men men jag överlevde som sagt.

.

Kommentarer
Postat av: Niccii

Fy va härligt det var att se dig så glad gumman !

<3

2009-09-03 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0