Min 20års fest


Min 20 års fest
Den 9maj 2009 fyllde jag 20 år,fortfarande ung :D. Jag bjöd ditt alla mina vänner men de flesta kunnde inte komma men det gjorde inte så mycket.Festen var hos min pappa, det kom väldigt många personer.vi hade mycket att dricka mycket musik,det var ingen tråkigt fest utan den var en lyckad fest även om grannen blev sur för att vi hade hög musik. Suzan va där med sin kusin Ronya och Berfin jag börja med att ge dem något att dricka hahaha alla tre satt ner nästan hela tiden och spriten var ganska stark hahaha men men sedan när dem gick upp så kom det dem hade blivit jätte luliga,hade aldrig sett Suzan så lulig eller full hahahaha det var ganska roligt vi dansade och hade jätte roligt för att hennes lover var där me hahhhaa jag säger inga namn Du vet själv vilka :D..Jag hade det jätte roligt iallfall det var en lyckad fest :D Tack för allt älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0