Måndag

Jaaa igår var jag med mormor i grillen vi käkade båda en 90g med pommes propp mättt,sedan ringde Zayda mig och sa att vi skulle mötas i Skärholmen,så jag åkte ditt.och så kom hon med vår söta lilla syster och med min "fru" haha :D..aja s vi gick bara runt och kollade på kläder och jätte fina skor.

Sen åkte jag hem och gav mat till barnen och efter en stund åkte jag till vårberg för att lämna ett papper sen så sov jag där:) min älskling vart jätte glad för att jag sov där samma med min fru :D. VI kollade på Hitch.Och innan det så gick jag ner med min älskling för att kolla hur mycket pengar jag hade på kortet så vi gick ner till ica och sedan vart jag sugen på något gott :D speciielt på coca cola men min kära pojkvän ville inte att jag skulle köpa cola hahah,så vi sket i det så gick vi och kolla hur mycket daim tårta kostar men vi ahde inte så mycket så det kunde vi itne heller köpa sen ville han köpa pizza men det ville inte jag ha sen såg jag kanellbullarna åhh va gott men han ville itne äta kanelbullar haha vi stog nere i ica typ i 1 timme för vi båda ville köpa olika saker men sen så sa patrick att vi skulle köpa glass för vi hade frysta gordgubbar hemma som man kan koka det blir jätte gott jag lovar första gågnen jag smakade det :D...och så köpte vi marenge till glassen  mums va gott det vaaa :D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0