Måndag :) Cappuchino Daim mums

Idag har jag vart med min mormor och kusinerna i hallunda vi gjorde inte så mycket där för det mesta så kollade va på kläder sedan handlade vi mat. Därefter följde jag me mormor hem för jag blev bjuden på lunch hos henne. Efter maten ringde min kusin mig och sa att jag skulle gå hem till honom för att dricka cappuchino Daim,hade aldrig smakat på cappuchino daim så jag gick ditt. Där satt vi i balkongen och pratade om massor med saker framför allt om jobb och om gamla tanter och gubbar hihihi:)..

Cappuchino daim smak var väldig god tyckte jag,måste bara köpa för att ha hemma.Ni som inte har druckit Cappuchino daim måste verkligen smaka den jag lovar att ni kommer gilla den.:)..Nu är jag hemma igen och kommer inte göra så mycket mer än att sitta här vid datorn och lyssna på musik :)och så ska jag ringa min lilla älskling så klart :) men jag skriver något mer senare puss puss :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0