Kryssning <3

Kryssning

Jag,min älskling,tyare,alex och min mamma och alla hennes tjej kompisar var på kryssning det var så roligt vi ville inte åka hem vi hade så roligt på båten Min kära pojkvän fasnade vid maskinerna för att vinna pengar han vann ända ganska mycket men så mycket han vann så förlorade han nästan allt. Vi gick efter åt och handlade dricka och mycket mer :D sedan gick vi till hytten och satt där och lyssnade på musik och drack sedan blev kl mycket och festen skulle börja så vi gick in i duschen och så fixade vi upp oss :). när vi väl kom upp i baren började vi beställa jag drack vodka med redbull min faviiss jag drack så många blev lite full. Vi dansade och tog många bilder vi hade det roligt.festen tog slut ganska tidigt ändå så vi ville forstätta men vi hade ingen sprit kvar elelr nåt så vi satt och chillade och lyssnade på musik i hytten  :D...mer kan jag inte berätta:D eller bättrre sagt orkar inte =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0