Helgen

har vart med killen hela helgen har haft det jätte roligt :)..Men där hemma har dme ingen internet så har inte kunna vart inne och updaterat :/.men men nu är jag hemma igen efter en rolig helg :D

Fredag: jag åkte till vårberg och lämnade lille broshan sen skulle alla ut till stan så ag ringde upp Tyare och kollade vart hon var någonstans men hon var vid liljeholmen och ville att jag skulle hämta henne men ja gorkade inte så jag väntade på henne hemma eftersom min älskling va och praktiserade och slutade vid 18. När tyare kom hem så hade hon med sig en bok så vi började läsa åt varandra hihi den var jätte bra faktist :)...cSen kom älsklingen hem och krama mig :Doch sa att han saknade mig och att jag skulle vara med honom:)Men sen gick vi in i rummet alla tre och forsätte läsa på boken :)..Sen käkade vi lite när alex kom med hans kompis :):.Senare på kvällen kollade vi på film bara sen gick älsklingen och la sig eftersom han var så trött.

Lördag: Lördags morgon gick jag upp endå ganska sent :) skönt att sova ut iallfall. alla satt och käkade frukost medans jag gick in i duschen och sen sminkade mig och så:)..Sen vart det dags för städning hemma så vi städade senare mot eftermiddagen kom Zayda och Ali Zaydas man, Sen så tog vi ala det lite lungt bara senare hade ali köpt Guitar hero 5 och jag hade aldrig kört det så ala var i patrick rum och spelade det sen så testade jag det va skit roligt haha men är man nybörjare så r det endå ganska svårt :) hahaha.Men men senare mot kvällen så gick zayda och ali och vi satte oss fär att kolla på tv sen så gick jag och älsklingen ut för en promenad där pratade vi om massa olika saker det var jätte mysigt :):. När vi väl kom hem bestämde vi oss för att kolla på film (YES MAN) haha den är så roligt så vi satt och kollade på den med min lille bror.sen gjorde vi inte så mycket faktist ...


Söndag: Aja idag har jag inte gjort så mycket faktist bara vart med älsklingen helt ensam :)HAn lagade middag åt mig och sen så kollade vi på tv och snackade med varandra :) Och sen mot eftermiddag åkte jag hem och nu sitter jag här hemma ch skriver funderar på att lyssna på musik :D eller göra något roligt :D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

hahah :D ja ellerhur är hon äcklig. puss gumman <3 :D

2009-09-14 @ 02:02:06
URL: http://mirliworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0