fredags kväll :)

Har inte gjort så mycket idag bland annat så har jag bara vart hos grannen och kollat på tv och massa skit på youtube :).När jag väl skulle ut så blåste det som fan jag som trode att det var varm eftersom det fanns sol men men så var det inte och så började det ända att rengna vilken tuar att vi hann att komma hem innan dess.Som jag tidigare hade skrivit så följde jag me claudia till Maxi där köpte hon hårfärg hon skulle bleka av håret sedan lägga på nån mörk blond på men hon gillade inte hur det blev så senare så bestämde hon sig för att gå ner till MAXI igen för att köpa en annan hår färg så hon valde att färga håret brunt, Vi köpte bland annat godis fem (HARIBO) påsar för 30 kr jävligt billigt :)..På vägen hem så skrämde vi upp oss själva eftersom vi gick vid nån skogsväg det var jätte mörkt och läskigt så Claudia sa att vi måste vara försiktiga för att man vet aldrig om någon älg kommer. så vi skyndade oss lite. När vi väl hade kommit hem så satt vi oss i vardagsrummet och kollade på ( v ). Sen så spelade vi lite spel men vi tyckte att det blev för tråkigt så Claudia gick in i youtube och surfade runt lite. Klockan blev mycket så jag bestämde mig för att gå hem, det är inte långt det är bara 2 trappor ner :D...När jag kom hem ringde jag upp min älskling vi pratade lite sedan la vi på. Nu så sitter jag här i mitt rosa rum och lyssnar på musik :)puss puss


Kommentarer
Postat av: Karin

mums vad gott :) och billigt:)

2009-09-05 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0