Förlovning =)

Förlovning =)

I onsdags den 26/8-09 så åkte jag in till stan för att träffa min underbara pojkvän, vi skulle hhämta ut förlovnings ringarna för vi skulle förlova oss på fredagen där på. Men när vi hämtade ut dem och gick ut från Guldfynd så sa min älskling vi förlovar oss idag,så vi ringde upp Tyare och Alex för att dem skulle möta oss inne i stan. medans vi väntade på dem så gick vi runt och handlade jag köpte inte så mycket, Men jag köpte en jätte fin kavaj (TOPMAN) till min älskling så han blev glad. Sedan gick vi till gamla stan för att möta upp Tyare och Alex,där efter gick vi lite runt för att leta efter nån fin resturang men det fanns inte så många där i gamla stan så vi gick lite och så bestämde vi oss för att ta på oss ringarna min underbara älsking gick ner på knä och sa mossor med underbara grejer till mig så vi förlovade oss,det blev sent så vi bestämde oss för att åka till medborgarplatsen där gick vi och åt i burger king.det var jätte gott. Sedan gick vi på promenad mot slussen och satt på ett mysigt ställe och pratade. Då blev klockan mycket oc min älskling sa att vi skulle åka hem för det skulle va farligt sedan om jag åkte hem själv sent. En lyckad dag var det jag är jätte lycklig med honom och ahn är världens underbaraste pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

felicitaciones hermana chica me alegro arto de verdad.un abrazo y un beso y saludo a tu comprometido chauuuuuuuuu

2009-09-03 @ 20:15:43
Postat av: Lorraine

chuchaaa!! Grattiiis! :D så söta :)

2009-09-03 @ 20:36:16
Postat av: srdjan

jag trodde han var låång?!?!

2009-09-03 @ 23:43:40
Postat av: Nadia

hahaa han är lång :D han står bara på knä på första bilden.Du har juh sett honom :D

2009-09-04 @ 00:30:12
URL: http://ladynadia.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅÅh vad gullliiigt :D

Och Gamla Stan som är så romantiskt..

2009-09-04 @ 00:38:39
URL: http://nattstad.se/mellbergstedt
Postat av: sandraa

men nadia har skraffat blogg haha xD

Naaw Grattis till eran förlovning!! <3

2009-09-04 @ 11:31:50
URL: http://pintuu.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nej gu va kul !:) Grattis gumman !:)

2009-09-04 @ 19:57:31
Postat av: Kevin

Han måste vara en lycklig kille som har dig :)

2009-09-04 @ 21:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0