Film tips :)

Idag så har jag inte gjort så mycket har bara suttit här hemma och inte gjort ett piss :/.. Vilken tur att grannen smsade och frågade om vi skulle ha film kväll idag,så jag gick med på det :). Så vi gick ner till affären för att hyra en film vi hade svårt för att bestämma oss vilken film vi skulle kolla på så kom vi fram till att titta på den här filmen
( Bröllops Duellen en komedi film ). Vi tog den eftersom det inte fanns någon annan bra film som vi tyckte om.När vi väl var hemma så gick Claudia och popade popcorn medans jag tog fram läsk och godis och tog igång filmen :D..När vi väl bäörja kolla på den så blev man helt inne, Den var både rolig & sorlig. Ni måste verkligen se den :D lovar att ni inte ångrar er :D

Bröllops Duellen: Emma & Liv har vart bästa vänner hela livet,båda har även drömmt om den perfekta bröllopet :) och båda drömmer om att gifta sig på ett ställe som heter Plaza. När båda går och beställer tiderna så finns det två tider i juni båsa tar de tiderna och bokar dem. Sedan får det ett sms som kommer från där de hade bokat sin bröllops dag. när det kommer ditt får de veta att det har blivit fel och att det har fått dubbelbokning. Av allt det här börjar båda tävla mot varandra och gör saker mot varandra till slut blir det catfight haha ni måste verkligen se den mer kan jag inte berätta :D


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är så jäkla rolig :D

2009-09-07 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0