Ett minne och sedan Godnatt :)

Idag har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt,så ska snart hoppa in i sängen och sova hoppas jag somnar då och inte ligger i flera timmar och bara kollar upp :)..Jag & älsklingen pratade i telefon i 3 timmar,vi pratade lite om allt möjligt så sött han är :D..hihihi te amo mi tjockis :)..sen blev båda lite irriterade på varandra haha för att han pratade så långt att jag inte hörde vad han sa och han blev irriterad för att jag hela tiden sa "Va" hahaha jätte roligt. Och så pratade vi lite minnen. :D Ni kanske skulle vilja höra en jätte gullig sak min älskling gjorde åt mig :D men en dag var vi ute och så såg jag en så söt rosa nalle och jag ville ha den men min älskling hade inte så mycket pengar så han köpte en liten åt mig och lova mig att han skulle köpa den stora när han hade pengar.Några dagar efter så fyllde vi 1 år & 6 månader och då var jag i skolan :)..Och så ringer han mig vid 12 och säger kom utanför din skola om 20 minuter jag baa vaa varför det så sa han men kom bara jag möte han allvägs och så hade han något bakom ryggen det enda man såg va en stor påse :D..han krama mig och gav mig en kyss och sen gav han mig påsen när jag kollade i den så va den stora nallen där :DSå gullliiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt ohhh <3 <3Jag blev så glad också :D.Han är världens underbaraste kille man kan ha :)Och imorgon bitti ska jag hem till mormor,därefter måste jag hem till min pappa och ge några böcker till Tyare så hon kan lämna dem till min gamla lärare,och sedan ska jag träffa min ÄLSKLING :D jag har saknat honom så mycket,så då kommer jag att vara med honom :D



Imorrn sätter jag upp bilden på nallen :D  Puss puss alla



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hejsan, är ny på blogget och förstår inte så mkt.. Undrar om du hade kunnat beskriva till mej hur man laddar upp bilder:$ Heheh Allt är inte lätt alltid :P :$

2009-09-08 @ 15:06:42
URL: http://paulinalindblom.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

va fin design du fått!:)

2009-09-08 @ 16:55:46
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0