2 och ett halvft år med älsklingen <3


2 och ett halvt år med min älskling
Min Älskling bjöd ut mig vi åkte taxi cyckel till skansen där vi gick runt och kollade på alla djur som fanns och hade jätte rolig tillsammans vi gick runt på skansen i flera timmar..och så kom snaket om förlovningen.så båda ville förlova sig så vi bestämmde oss för att göra det,sedan började vi bli lite hungriga så vi gick och åt vid gröna lund, efter vi hade ätit gick vi till slussen vi gick förbi några båtar man kunnde hyra för 100 kr då fick man åka några timmar så han sa ska vi? då sa jag varför inte :D..så vi hyrde en trampbåt vi hade det jätte roligt tillsammans vi var alldeles själva också. Det ända jag kan säga att det var jävligt jobbigt att trampa så mycket man fick ont att trampa så mycket. Sedan tog Patrick upp sin lur och tog på vår låt (shes like the wind) så söööt =).Efter vi hade kommit en bit ifrån allt så ville han åka mot en brygga som fanns där.så vi åkte mot bryggan men vi kunnde inte sätta fast båten där så Min lilla älskling började åka mot stranden där det inte ar så djupt så vi fasnade där vi kom ingenstans även att vi trampade men jag sa åt honom vi kommer fasna efter som det inte är så djupt men han lyssnade inte. Ni vet killar...Aja så gick av båten och jag satt kvar för att han skulle putta på båten men han kom ingen vart. han kämpade till slut tog jag av mig skorna och gick bort från båten för att putta på den jag blev lite blött men det var itne så farligt om jag inte hade gjort det så skulle vi inte ha kommit något vart =)..Efter båt turen så hade vi inte något att göra så Min älskling kom med ett bra förslag att gå på bio så vi gick på bio och kollade på baksmällen fyfan vad den va rolig man skrattar under hela filmen :D..Efter filmen åkte vi hem för det blev ganska sent så när vi kom hem kollade vi på tv och mysade med varandra en lyckad dag med älsklingen :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0