Jaha då börjar julen närma sig!jul klappar TIPS!!plz

hmm jaaa som sagt så börjar allt bara bli stressigt men det är ju så härligt med julen jag tycker att det är jätte mysigt :),och så snart åker min mamma och mina syskon till Chile va skönt dem kommer ha det så varmt där medans vi är här och fryser men men :Diallfall så är det jätte mysigt med julen men ändå stressigt man måste fixa pengar och gå handla det är endå svårt att handla till andra eftersom man itne vet ifall dem kommer tycka om den eller inte :).. Jag har iallfall klar min frus jul present :) asså min pojkvänns syster tyare :)..hon är redan klar men dem andra då hmm vet inte vad man kan köpa :S:.ohhhhhhh jag vet inte ens vad jag ska köpa till min pojkvän :O.. vad stressigt.kan någon komma med tips !!!skulle vara jätte gullligt :)..



Kommentarer
Postat av: David

Hmm ja du vad gillar han för något :)..killar brukar uppskatta kläder och pengar :D

2009-11-26 @ 23:42:33
Postat av: Meliiisa

kläder ?

2009-11-26 @ 23:43:37
Postat av: felicia

du kan ju alltid göra något eget du vet som en minnes bok :D skriva upp minnen och klistra in bilder och så ?



billigt och något du själv anstränger dig med

2009-11-26 @ 23:44:52
Postat av: David

det finns ju annasrs du kan köpa massor med spel ifall han har någon playstation ? det finns så mycket,men minnes bok tror jag inte passar så mycket till killar om jag ska vara helt ärlig

2009-11-26 @ 23:46:42
Postat av: älskling

du behöver inte köpa nåt så länge jag har dej så är jag nöjd puss älskar dej

2009-11-30 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0