5/11-09

Som sagt så har jag inte haft lust att skriva något,det har varit jätte jobbigt för varje gång jag vill skriva så kommer jag inte på vad man ska skriva. Det är riktigt kallt ute ingen kul alls att gå ut längre det finns mindre saker att göra man får inte lust att gå ut.Jag har inte alls gjort mycket Under helgen var jag i bagarmossen sov där vi drack och hade det roligt sen i lördags gick vi till farstaskyrkogård det var jätte fint med alla ljusen dem hade.Söndags åkte vi till solna där dem bara har zigenska gravar hade aldrig vart där men det är så jävla FINT dem har det så fint det är jätte stora gravstenar helt underbart. Annars har jag inte gjort så mycket. Men tänkte lägga upp nya bilder senare och skriva lite annat :)

PeaCe n LoVe

C yaaaa <3

Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Aww gumman, du vet att jag finns här för dig om du vill prata :D siempre. puss och kram

2009-11-05 @ 17:11:29
URL: http://mirliworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0